En el següent documnet trobareu la memòria d'Activitats i materials gràcies al suport de l'AMPA, Diputació de Barcelona, i Ajuntament de Mataró que a través de diferents subvencions ajuda a l'AMPA de l'escola poder tirar endavant curs rera curs unes activitats i projectes per millorar l'atenció educativa i pedagògica per tot l'alumnat de l'escola.

En el següent PDF podeu veure una explicació del conjunt d'activitats adicionals, espectacles, sortides, materials que s'han pogut realitzar i fer al llarg del curs gràcies, principalment,  al suport de l'AMPA de l'escola, l'Ajuntament de Mataró i la Diputació de Barcelona.

CLICA AQUÍ!!

Gràcies el suport de l'Ampa de l'escola, l'Ajuntament de Mataró i la Diputació de Barcelona, durant el curs 16-17, els nens i nenes de l'Arboç han pogut gaudir d'una sèrie d'activitats, sortides i teatres.

També s'ha pogut comprar una sèrie de materials que ajuden a dur a terme activitats lúdiques i pedagògiques per a tots els alumnes de l'escola gràcies al suport de l'AMPA.

Adjuntem la memòria on es hi ha recollit el resum.

Document resum de les activitats i material comprats durant el curs 2017 i 2018 gràcies a l'aportació econòmica de l'AMPA i subvencions de Diputació, Ajuntament de Mataró, etc.