Durant el mes de juliol, aprofitem per poder preparar el nou curs. En la preparació està també l'àmbit formatiu. Aquest juliol, l'equip d'educadores de l'escola ha aprofitat per realitzar formació en dinàmiques de grup i en educació en el lleure.

El passat dia 2 de juliol va ser la primera sessió.

El final de curs és ple d'emocions a flor de pell. Gràcies a la cançó "Ulls de corall" que Txarango, en el seu nou disc, ha volgut dedicar a la nostra entitat, l'equip d'educadores i els nens i nenes de l'escola ens han regalat aquest petit-gran vídeo fet amb moltes ganes i il·lusió.

Moltes gràcies per la implicació de tothom i les ganes de tirar endavant projectes que sumen en el nostre dia a dia!!!

Ulls de corall

A l'hora del pati van fer un pastís de poma amb les pomes que van collir dels arbres fruiters que tenim al pati. Vols veure com ho vam fer i com vam disfrutar?

pastís de poma

Per mirar el vídeo clica la imatge

Alguns migdies que estem al pati aprofitem per fer uns sucs ben bons i frescos.

Amb el grup de trapelles hem fet suc de llimona i mandarina. Les llimones les hem recollit al llimoner que tenim a l'escola. Ens ha quedat boníssim!

vdeo llimona i mandarina

llimona i farigola

Clica la imatge per veure el vídeo

Un altre dia hem fet suc de llimona i farigola. La farigola l'hem collit de l'hort que tenim al pati de l'escola i les llimones ens les ha portat una de les nostres fisios, la Mercè! Moltes gràcies! Aquest suc també ens ha quedat boníssim!!

Som un grup de monitores/educadores en l'espai de temps no lectiu que organitzem la nostra feina amb prioritat d´uns objectius a aconseguir.

ORGANITZACIÓ:

• Espais:

a) Pati:  activitats diferents en espais diferents. Les activitats no están establertes, sinó que tenim en compte les preferències dels nens.

b) Migdiada: repartides en els espais que convinguin.

OBJECTIUS:

a) Pati:

• Gaudir del temps lliure en el joc.
  • Apendre a relacionar-se amb tots els companys/es i adults.
  • Adaptar, al màxim, les activitats i els jocs a les necessitats de cada nen/a.

b) Migdiades:

•  Adequar l´espai a les necessitats de cada nen/a.
  • Crear un ambient tranquil i de relax.

c) Tallers:

• Pernsar i organitzar tallers de relaxació, experimentació, d'esport.. segons les necessitats i característiques de cada grup.