El mes de febrer ha arribat amb tota la gresca de Carnaval. En Carnestoltes ens va portar els manaments i cada dia de la setmana els vam haver de complir.

Vam celebrar el dijous gras, tot fent tallers de màscares i de truites, i vam acabar la setmana amb la gran desfilada de Carnaval!

Tota aquesta disbauxa es va acabar la setmana passada, el dimecres de cendra, quan vam despedir a en Carnestoltes i va arribar la Vella Quaresma.

A partir d'ara, cada divendres hem de tallar una pota fins arribar a Setmana Santa!

Han sigut uns dies molt intensos i emocionants! Moltes gràcies a tothom per disfrutar-ho amb tanta alegria!!!

Clica la imatge per veure'n el vídeo

Carnaval

Aquesta setmana hem tingut la visita del Pare Noel. Aquest any ha vingut acompanyat de dos ajudants ben divertits.

Cada nen i nena de l'escola ha rebut un fantàstic micròfon amb altaveu i una bossa d'aigua calenta per no passar fred aquest hivern. Tampoc podia faltar una xocolatina ben dolça. Han estat molt contents i emocionats.

Moltes gràcies a l'AMPA de l'escola per fer possible aquest matí ben especial! Us esperem l'any que ve!!

Clica la imatge per veure el vídeo

Pare Noel 17

Un any més hem celebrat la Castanyada. Hem tingut la visita de la castanyera i ens hem fet fotos amb ella. Hem pogut experimentar amb fruits secs de la tardor i fer uns cargols xulíssims. I finalment hem decorat unes castanyes per acabar d'ambientar l'escola. Ens ho hem passat genial!

Vols veure com hem experimentat?                                      Vols veure les selfies amb la castanyera?

castanyada                                           selfies

El tema de la Setmana Temàtica d'enguany ha anat sobre les CULTURES i l'hem fet durant el primer trimestre.

A partir de representacions musicals, tallers temàtics (sobre el Marroc i Mèxic) i el joc, hem pogut gaudir d'uns dies plens de cultura. Aquestes activitats especials ens permeten tenir noves experiències, compartir amb altres alumnes i treballar en espais ben diferents. Tot plegat ens enriqueix a cada un de nosaltres, tan grans com petits.

Resum de la setmana

cartell SOM CULTURA

Moltes gràcies per l'organització i la dedicació, i sobretot a tots els nens i nenes de l'escola que fan possible aquestes activitats!

Presentació de la Setmana temàtica                                Resum del taller de selfies

PRESENTACIÓ SETMANA TEMÀTICA                                                           PHOTOCALL SETMANA TEMÀTICA

L'última setmana ha sigut plena d'emocions, despedides i bons moments.
Hem despedit el curs tots junts al menjador, compartint moments viscuts i li hem dit adéu a l'Amanda, desitjant-li moltíssima sort en la seva nova etapa!! Tens les portes obertes per venir-nos a visitar quan vulguis!
També hem aprofitat, gràcies al suport de l'AMPA per refrescar-nos a la festa de l'escuma. Han sigut noves experiències, sensacions i una manera diferent de passar la calor que fa aquests últims dies.
Des de l'escola us desitgem que passeu molt bon estiu i unes molt bones vacances!!

Clica per veure'n un petit resum

despedida curs