Aquest curs també hem gaudit de la representació del conte d'en Santi d'enguany "Pluja de colors" que han preparat els nois i noies del STO Pere Parera.

Ens encanta que vingueu a l'escola i sempre ens feu passar una molt bona estona! Moltes gràcies pel matí que hem passat tots junts i les ganes que hi poseu en el projecte!

Vols veure la representació?

Pluja de colors STO Pere Parera

El passat dissabte vam viure una bona trobada durant la Festa de pares, tant d'alumnes de l'escola com ex-alumnes. Va ser una gran festassa entre música, bombolles de sabó, una gran tómbola, el racó de selfies i de maquillatge, la parada de samarretes d'en Santi, el gran berenar i la bona companyia!

Moltes gràcies als alumnes, ex-alumnes, famílies, AMPA, professionals i tothom que va venir i va participar d'aquesta tarda de primavera!

Clica la imatge si vols veure-ho tot!!

IMG 0906

El mes de febrer ha arribat amb tota la gresca de Carnaval. En Carnestoltes ens va portar els manaments i cada dia de la setmana els vam haver de complir.

Vam celebrar el dijous gras, tot fent tallers de màscares i de truites, i vam acabar la setmana amb la gran desfilada de Carnaval!

Tota aquesta disbauxa es va acabar la setmana passada, el dimecres de cendra, quan vam despedir a en Carnestoltes i va arribar la Vella Quaresma.

A partir d'ara, cada divendres hem de tallar una pota fins arribar a Setmana Santa!

Han sigut uns dies molt intensos i emocionants! Moltes gràcies a tothom per disfrutar-ho amb tanta alegria!!!

Clica la imatge per veure'n el vídeo

Carnaval

Avui abans de dinar ens hem trobat al menjador per desitjar-nos una bon final de trimestre. Les classes de Pintors i Esportistes, conjuntament amb el treball de musicoteràpia amb l'Anna Losantos, ens han fet el concert de primavera, per donar al benvinguda a aquesta estació de l'any que ha començat aquesta setmana. Anaven tots molt guapos i ho han fet molt bé!!

A més hem aprofitat per tallar la sisena pota de la Vella Quaresma i de regal ens ha portat la Mona de Pasqua. A part de ser molt xula segur que estarà boníssima!!

Clica la imatge per veure el concert!!

la mona

Que passeu molt bona Setmana Santa!!

Aquesta setmana hem tingut la visita del Pare Noel. Aquest any ha vingut acompanyat de dos ajudants ben divertits.

Cada nen i nena de l'escola ha rebut un fantàstic micròfon amb altaveu i una bossa d'aigua calenta per no passar fred aquest hivern. Tampoc podia faltar una xocolatina ben dolça. Han estat molt contents i emocionats.

Moltes gràcies a l'AMPA de l'escola per fer possible aquest matí ben especial! Us esperem l'any que ve!!

Clica la imatge per veure el vídeo

Pare Noel 17