A l'escola s'han realitzat diferents activitats utilitzant la realitat augmentada. Els nens i nenes han pogut gaudir de noves experiències i sensacions, i s'ho han passat molt bé posant-se màscares d'animals i fer moure elements de la pantalla amb el seu propi moviment.

Clica la imatge per veure el resum de les activitats

Realitat augmentada inclusiva

El Nadal del 2017 a l'escola hem realitzat un projecte de realitat augmentada (RA) anomenat "Utilització de la tauleta per fer-nos selfies i vídeos quan ve el Nadal amb l'App MSQRD".

El resultat del projecte ha estat una postal de Nadal per cada nen, un mural per l'escola amb aquestes fotografies, i un vídeo de cada un penjat a l'Amida.

Us deixem un petit resum del què hem fet i com ho hem fet. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!

Clica la imatge per mirar el Power Point

MSQRD

La nostra escola ha estat una de les deu entitats d’ASPACE seleccionades per desenvolupar els seus projectes a la “I Convocatoria de Proyectos de Innovación #ASPACEnet”. El nostre s’anomena: “Selfies, crispetes i núvols de sucre per a tothom”.

Clica la imatge per llegir la notícia sencera

notícia selfies 1

Estem molt contents d’haver tingut un grup de voluntaris de “la Caixa”, que ens han ajudat a tirar endavant certs projectes. Aquest curs han estat tota una tarda en el departament d'Informàtica de l'escola editant vídeos de Nadal que han fet els alumnes amb una app on han escollit complements nadalencs.

Clica la imatge per veure un vídeo

Voluntaris Caixa                ELEMENTS NADAL article la Caixa

Moltes gràcies pel vostre interès i col·laboració!!

laMosqueta 1

laMosqueta 2

Des de l’escola hem renovat el portal de LaMosqueta.cat que des de fa anys ofereix un conjunt d’activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorials, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins als 4 anys. Aquesta renovació ha consistit en tornar a implementar les activitats existents en Javascript, ja que en Flash havien deixat de funcionar en molts navegadors.

Aquest projecte s'ha desenvolupat amb el recolzament de la Fundació el Maresme, amb el suport econòmic del Tecnocampus de Mataró i amb la col·laboració incondicional de l’enginyera multimèdia Marina Gavin.

laMosqueta 3

Així doncs ens fa molta il·lusió comunicar-vos que LaMosqueta.cat ja torna a funcionar al 100% i us animem a que continueu utilitzant-la i gaudint-la.

Aprofitem per informar-vos que hem creat un formulari d'incidències per tal que ens pugueu fer arribar fàcilment els problemes que pugueu detectar i/o enviar-nos propostes de millora.

La nostra intenció és seguir millorant i perfeccionant les activitats actuals, així com implementar-ne de noves quan sigui possible.