Póster Transformación en las aulas

______________________________________________________

Des de l'escola hem participat en el projecte de Vodafone i Aspace "Transformacion en las aulas" juntament amb Gil Gayarre, un centre de Madrid,  i Amidown Leon. Hem fet material en la plataforma Mefacilyta per treballar el vocabulari bàsic de diferents temes curriculars. Aquí podeu veure el pòster.

A l'escola s'han realitzat diferents activitats utilitzant la realitat augmentada. Els nens i nenes han pogut gaudir de noves experiències i sensacions, i s'ho han passat molt bé posant-se màscares d'animals i fer moure elements de la pantalla amb el seu propi moviment.

Clica la imatge per veure el resum de les activitats

Realitat augmentada inclusiva

Estem molt contents d’haver tingut un grup de voluntaris de “la Caixa”, que ens han ajudat a tirar endavant certs projectes. Aquest curs han estat tota una tarda en el departament d'Informàtica de l'escola editant vídeos de Nadal que han fet els alumnes amb una app on han escollit complements nadalencs.

Clica la imatge per veure un vídeo

Voluntaris Caixa                ELEMENTS NADAL article la Caixa

Moltes gràcies pel vostre interès i col·laboració!!

El Nadal del 2017 a l'escola hem realitzat un projecte de realitat augmentada (RA) anomenat "Utilització de la tauleta per fer-nos selfies i vídeos quan ve el Nadal amb l'App MSQRD".

El resultat del projecte ha estat una postal de Nadal per cada nen, un mural per l'escola amb aquestes fotografies, i un vídeo de cada un penjat a l'Amida.

Us deixem un petit resum del què hem fet i com ho hem fet. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!

Clica la imatge per mirar el Power Point

MSQRD

La nostra escola ha estat una de les deu entitats d’ASPACE seleccionades per desenvolupar els seus projectes a la “I Convocatoria de Proyectos de Innovación #ASPACEnet”. El nostre s’anomena: “Selfies, crispetes i núvols de sucre per a tothom”.

Clica la imatge per llegir la notícia sencera

notícia selfies 1