Gràcies a l'aportació econòmica del supermercat Alcampo Mataró amb la seva Fundació Alcampo per la Joventut podrem renovar la sala multisensorial que tenim a l'escola. El nou sistema interactiu SHX permetrà que la sala sigui activa i poder ampliar les seves possibilitats.

Subvenció multisensorial Alcampo

Clica aquí per llegir la notícia sencera!

Subvencions Caminada

Des de l'escola volem agraïr a l'Obra Social "La Caixa" i a l'empresa Matelecsa per les aportacions econòmiques que han destinat en l'última edició de la Caminada organitzada per l'AMPA de l'escola. Qualsevol col·laboració sempre ens és de gran ajuda!!

La setmana passada vam tenir la visita i col·laboració de dos voluntaris de “La Caixa”. Com ja és habitual,​ dos cops a l'any venen una tarda a donar-nos un cop de mà en l'elaboració de material.
Ens han ajudat al departament de Comunicació i TAC, preparant material que després utilitzen els nens i nenes a les aules.

Moltes gràcies pel temps que ens heu dedicat!!

Voluntaris de la Caixa

Aquest any per celebrar la diada de Sant Jordi, a banda del celebrar la III Edició dels Jocs Florals, hem aprofitat per presentar el 6è conte d'en Santi.

Clica la imatge per fer-ne un tastet!

Conte Santi

Aquest diumenge es celebra la III Edició de la festa solidària UN SOMRIURE PER L'ALEIX.

La trobada tindrà lloc el diumenge 15 d'abril durant el matí al Nou Parc Central de Mataró.

Anima't a participar-hi!!

UN SOMRIURE PER LALEIX