Avui hem fet una activitat conjunta al menjador molt especial. L'Anna Losantos ens ha narrat un conte i l'ha musicat amb la guitarra, i simultàniament la Cristina ha anat dibuixant la història que l'Anna explicava. Han quedat uns dibuixos xulíssims!!

Al conte hi sortien nens de diferents països, i hem pogut experimentar, tastar i olorar amb aliments relacionats amb aquestes cultures.

Ha sigut un matí molt especial! Moltes gràcies!!

Conte musicat

El passat dissabte 3 de febrer es va portar a terme la formació Reanimació Cardiopulmunar adreçada a les famílies de l’escola. Aquesta activitat va ser organitzada per l’AMPA l’Arboç i buscava oferir a les famílies les eines necessàries en cas de situació d’urgència vital. La formació va ser duta a terme per pediatres instructors en RCP de l’Hospital de Mataró, i va tenir una participació de 28 persones.

Curs RCP

Ja tenim la guanyadora de la panera de Nadal de l'AMPA de l'escola. El número premiat ha sigut el 211 que coincideix amb les tres últimes xifres del sorteig de la ONCE del dissabte 16 de desembre de 2017.

Enhorabona a la família de la Joana i a disfrutar d'aquesta fantàstica panera!!

Panera AMPA 17

Avui, abans de dinar, ens hem reunit tots al menjador en motiu del Dia Escola de la No-violència i la Pau (DENIP). A les aules s'ha tractat el tema al llarg del matí i al menjador hem posat en comú els treballs realitzats. Hem acabat la trobada amb l'actuació musical dels alumnes de la classe de Pintors en col·laboració amb l'Anna Losantos, i el grup musical "Cola Cao amb llet" format per les aules de Bombers i Artistes.

Moltes gràcies a tots per la participació!

DENIP18

La Residència Parc Güell i la Residència Parc del Clot del Grup Arrels de Barcelona cada any duen a terme el Projecte Solidari. Aquest projecte consisteix en recaptar diners i destinar-los a alguna altra entitat. Aquests diners els han aconseguit gràcies a l’esforç de totes les persones que formen part d’aquests centres: els residents han fet manualitats i pastissos i els han venut als treballadors i familiars.

La recaptació obtinguda en el Projecte Solidari 2017 ha anat destinada a l’AMPA de la nostra escola. Estem molt contents i agraïts que hagueu pensat en nosaltres!

Projecte Solidari Grup Arrels