A l'abril del 2016 es van celebrar els primers Jocs Florals a l'Arboç. Aquesta iniciativa va ser duta a terme des del departament de logopèdia engrescant a tota l'escola a participar-hi.

Amb la idea de compartir un text, un conte, una cançó... entre tots, alumnes i professionals de l'escola, la setmana entorn el dia de Sant Jordi, s'ha instaurat la Setmana dels Jocs Florals a l'Arboç.

Cada dues aules preparen una representació gràfica, sensorial, tàctil, vivencial o el que la imaginació doni regnes, d'un fragment d'una sola obra compartida plasmada en plafons mòbils. Aquests plafons queden exposats a l'escola. Es conclau els Jocs Florals amb el dia de la presentació dels plafons amb una trobada conjunta de tota l'escola. La setmana posterior, els plafons continuen exposats i les aules poden aprofitar per endur-se'ls a les aules i poder-los gaudir amb més deteniment.

I Jocs Florals. Curs 15-16

Hem agafat el magnífic conte, ideat per Miquet Desclot, Rosa Joana i les set magnífiques on es troben poemes musicats per en Joan Josep Blay de la Joana Raspall.

II Jocs Florals. Curs 16-17

A partir del conte "Nimbus, un núvol d'emocions" hem representat les diferents emocions que passa aquest núvol al llarg d'un dia, des de l'alegria, la por, la ràbia o la calma. Tot això ho hem compartit tots junts per celebrar la diada de Sant Jordi conjuntament fent música amb l'Anna, i finalment hem pogut experimentar amb tots els plafons a les aules durant tota la setmana.

Avui hem gaudit de l'espectacle "A la voreta del mar" de la Companyia Patawa. Ens hem organitzat en dos grups per poder mirar i escoltar l'espectacle, ple de colors, elements del mar, i cançons i música sense parar. El so de l'acordió ens ha agradat molt i sonava molt bé!

a la voreta del mar

Aquesta activitat l'hem pogut dur a terme gràcies al suport de l'AMPA de l'escola. Moltes gràcies!!

Dissabte 10 de març, l’Anna Losantos, professional que imparteix els tallers de musicoteràpia a l’escola, va recollir un accèssit a la XIV edició del Premi d’Experiències educatives Josep Pallach de l’Ajuntament de Figueres, presentant una experiència realitzada en unes de les aules de l’escola l’Arboç.

La banda "Colacao amb llet" en va ser la protagonista d'aquesta experiència. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!

Premis Pallach

Clica AQUÍ per veure la notícia del diari digital Empordà.

Dissabte 10 de març, representants de l’escola l’Arboç van anar a recollir un premi al concurs convocat per l’Escola de Vela de Mataró. El veler realitzat per unes aules de l’escola, va estar exposat al recinte de Mataró Parc durant la setmana anterior a la recollida de premis.

Concurs Vela

Clica AQUÍ per veure la notícia publicada al diari digital El Punt Avui.

Recull d'alguns vídeos de projectes importants que s'ha realitzat entre el 2010 i el 2013:

LIP DUB + FLASHMOB -  (CURS10-11)

Lip Dub

Projecte dut a terme per tots els alumnes i professionals de l'escola per despedir l'edifici vell i donar la benvinguda al nou.

OMNICOM CARES BARCELONA 2011 - (CURS 11-12)

Omnicom

Recull d'imatges de la tasca que es va dur a terme gràcies a la col·laboració de molts voluntaris d'Omnicom Group al projecte que van destinar a la nostra escola i al nostre nou edifici.

JO, COM EL MEU GERMÀ (CURS 12-13)

Jo com el meu germà

Vídeo elaborat per presentar al concurs ROMPER BARRERAS 2013 i guanyador del Primer Premi categoria col·lectiva.