Avui dimarts dia 3 de març, l'escola s'ha omplert de llums, colors i sons amb l'espectacle Aquarel·la a mans de la companyia de teatre Fes-t'ho com vulguis.

Tot l'alumnat de l'escola, durant el matí, ha gaudit d'un espectacle que ha centrat la seva escenificació amb la màgia dels efectes visuals que pot oferir un projector amb temes entorn del mar i els seus elements.

Aquests espectacles es poden realitzar gràcies a la col·laboració directa de l'AMPA de l'escola l'Arboç a través de subvencions de la Diputacióde Barcelona i activitats de recaptació de fons com és la Caminda de l'Arboç, entre d'altres accions.

Ahir, dimarts 17 de desembre al matí, vam tenir la visita del nou grup de cicle formatiu d'esports de FRETA que ens van venir a cantar un parell de Nadales coreografiades. Aquestes cançons van ser "Jo sóc com tu 2019" i Aquí és Nadal i estic content" de la Pegatina. Tot seguit, vam continuar la celebració amb l'habitual passe de Nadales preparades i protagonitzades per totes les aules i els diferents departaments de l'escola.

Nadales de l'escola:

L'escola té un nou amic, en Multi, un personatge que hem creat per presentar-nos als premis Romper Barreras 2019, però que, a partir d'ara, ja formarà part de l'escola dins la sala multisensorial.

CliCLA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO

Aquest curs iniciem activitat adicional nova, la Dansa. Aquesta nova activitat està enfocada en aprendre els efectes i beneficis de la dansa en l'infant dins del seu desenvolupament integral. També és una manera lúdico-pedagògica per afavorir vinccles, potenciar la percepció corporal, habilitats i capacitats, la part creativa... Una activitat, que de forma transversal, treballa diferents àmbits: el comunicatiu; el mortriu; el cognitiu i el social.

Durant el curs passat, vam poder fer un tastet

CLICA AQUÍ PER VEURE UN PETIT CLIP

Aquest curs, a l’escola l’Arboç, hem portat a terme un projecte de música dins de la convocatòria Proyectos Transformación Digital 18-19 -Fundación Aspace Catalunya amb la col·laboració de Fundación Vodafone España-  on hem adaptat instruments perquè el nostre alumnat els pogués tocar utilitzant noves tecnologies. Dins del projecte, els i les alumnes han participat en l'elaboració de la lletra de les cançons, han escollit els instruments, han assajat, han fet un videoclip i 2 actuacions. Ha estat genial!

Aquest projecte ha estat realitzat conjuntament amb altres escoles i/o entitats de Catalunya i altres poblacions de la resta de la penínsul·la.

Clica aquí per veure'n un resum