Clica la imatge per veure el vídeo

DSC 0024 copia

Tota l'escola ens hem vestit de gala per anar al concert que ens havien preprat l'Anna Losantos i en Joan Manel. Hem gaudit del so de l'arpa i del fagot, uns instruments ben diferents als que estem acostumats. A més d'escoltar-los, al final també els hem pogut tocar.

Moltes gràcies Anna i Joan Manel pel matí que hem passat amb vosaltres!

Comença el compte enrere per la IV Caminada Solidària que organitza l'AMPA de l'escola.

La cita és el diumenge 14 de maig amb l'objectiu de caminar junts per la inclusió social dels alumnes de l'escola i les persones amb necessitats especials.

Les inscripcions es poden fer a:

• La seu de la Fundació el Maresme, Plaça dels Bous 3/5 Mataró. Tel. 93 790 47 48.
  • A través dels nostres departaments (previ pagament).
  • A Mataró, a la Plaça Sta. Anna i a la Illa Cristina els dissabtes 8, 22 i 29 d'abril i 6 de maig de 17h-20h (el dia 22 d'abril també pel matí), a les parades organitzades pels pares i mares de l'escolal'Arboç.

Caminada 17

Aquest any es vol arribar a les 2.000 inscripcions, per això és necessari sumar el màxim d'esforços per aconseguir-ho.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!

A

El 2 d'abril se celebra la II edició de la festa solidària "UN SOMRIURE PER L'ALEIX". Serà un dissabte ple de festa, activitats, tallers, desfilada de gegants, botifarrada, rifa benèfica, i també un dia carregat d'emocions. No t'ho pots perdre!!

IMG 20170315 WA0000

Avui hem celebrat la festa de la mona. Gràcies a un presentador de primera, un concert dels grans de l'escola amb l'Anna Losantos i un públic excel·lent hem gaudit d'un molt bon final de trimestre!

Molt bona Setmana Santa a tothom!

Mona17

Clica la imatge per veure el vídeo

L'Aleix Merino, alumne de l'escola, és candidat a "Mataroní de l'any 2016".

L'Aleix, com a símbol contra la malaltia de Tay-Sachs, és el primer nen de cinc anys que participa en aquest certamen, i a arreu de Mataró és conegut per la gran festa solidària que van organitzar el passat mes d'abril.

En aquest enllaç (http://www.mataronidelany.cat/) podràs participar de les votacions i tenir-ne més informació.

Ànims Aleix!

Aleix Mataroní de lany 2016