vídeos

Aquesta última setmana ha estat plena d'activitats especials de Nadal:

• Cantada de Nadales: nadales de les aules i  nadales cantades pels alumnes del grau d'esports de Freta.
  • Caguem el Tió. Aquest curs el tió ens ha portat tot de material sensorial vibratori.
  • Visita del Pare Noël. un curs més, l'AMPA de l'escola, amb els seus contactes, fa que el Pare Noël acompanyat de follets, vingui a l'escola a portar uns regals molt especials per a tots els i les alumnes de l'escola.

Totes aquestes activitats les podeu veure recollides en el petit muntatge. Sols cal que clique a sobre la imatge.

Acabem el trimestre ple de festes, i un any més ens hem felicitat el Nadal amb unes nadales espectaculars!

Clica la que vulguis mirar!

NADALA DE JARDINERS I REPORTERS

NADALA DE FIRAIRES I INVENTORS

NADALA DE BOMBERS I ARTISTES

NADALA D'ESPORTISTES

NADALA D'ESPORTISTES I PINTORS

NADALA DE MÚSICS I EXPLORADORS

NADALA DE CUINERS I MARINERS

A més a més, hem preparat una Nadala de tota l'escola que es transmetrà a TVMataró durant les festes de Nadal. Vols veure-la? Clica aquí!

Aquest curs també hem gaudit de la representació del conte d'en Santi d'enguany "Pluja de colors" que han preparat els nois i noies del STO Pere Parera.

Ens encanta que vingueu a l'escola i sempre ens feu passar una molt bona estona! Moltes gràcies pel matí que hem passat tots junts i les ganes que hi poseu en el projecte!

Vols veure la representació?

Pluja de colors STO Pere Parera

Com qui no vol la cosa ja hem arribat a final de curs. Per això al llarg d'aquestes dues setmanes hem fet activitats especials: bombolles gegants, espectacle del grup musical "Cola Cao amb llet", comiats varis i la gran festa final de l'escuma!!

D'aquesta manera hem pogut fer una bona despedida del curs per donar la benvinguda a l'estiu!!

Vols veure tot el que hem fet?

Final de curs 18

Esperem que passeu unes molt bones vacances i us esperem al setembre amb les piles ben carregades!!

El passat dissabte vam viure una bona trobada durant la Festa de pares, tant d'alumnes de l'escola com ex-alumnes. Va ser una gran festassa entre música, bombolles de sabó, una gran tómbola, el racó de selfies i de maquillatge, la parada de samarretes d'en Santi, el gran berenar i la bona companyia!

Moltes gràcies als alumnes, ex-alumnes, famílies, AMPA, professionals i tothom que va venir i va participar d'aquesta tarda de primavera!

Clica la imatge si vols veure-ho tot!!