Tanquem el curs amb una notícia molt xula!

Ja hem estrenat els 2 Motomeds que ens ha finançat l’AMPA de l’escola.

Aquests aparells serveixen per activar, d’una manera diferent, la mobilitat articular del nostre alumnat i normalitzar el to de la seva musculatura.

És important proporcionar eines que afavoreixin la mobilitat i l’exercici terapèutic per: mantenir un bon to muscular; evitar contractures i deformitats; millorar flexibilitat; millorar circulació en sang i el retorn venós; afavorir bons patrons respiratoris i de ritme cardíac; evitar problemes d’úlceres o nafres a la pell per immobilita... i tot això podent fer-ho de forma terapèutica i segura.

L’equip de fisio de l'escola està molt content de poder tenir aquesta eina que permet dotar de més experiències a l’alumnat i ajudar-lo a treballar amb el seu cos d’una manera més autònoma.

Com que una imatge val més que mil paraules… Entreu en els següents Amides i veureu vídeos dels alumnes fent-ne ús:

AMIDA de 6 vídeos                                                         AMIDA de 5 vídeos

Vídeo realitzat per a professionals de l'Escola d'Educació Especial l'Arboç amb el suport de la Fundació maresme i l'edició d'alumnes del tecnoCampus Mataró durant el curs 2010-11.

EINES D'ACCÉS A L'ENTORN PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT MOTRIU

Aquest curs 2015-2016, l'AMPA de l'escola ha costejat tot un conjunt de material per al departament de fisioteràpia de l'escola. Amb el següent muntatge de fotos, volem mostrar tant el material com l'agraïment de part de l'escola i, principalment, de l'equip de fisios.

Clica aquí per veure el muntatge

GALERIA D’IMATGES (en construcció)

ENLLAÇOS WEB D’INTERÈS (en construcció)