Aquest divendres 21, al pati de l'escola s'han aplegat un munt de persones, associacions i entitats col·laboradores de les diferents activitats que va realitzant l'AFA de l'escola amb l'afany de poder anar recaptant fons per poder tirar endavant activitats per l'alumant de l'escola ja sigui dins l'escola o en èpoques no lectives com pot ser el casal d'estiu o el servei de respir per a les famílies.

En l'acte s'ha anat fent l'entrega dels xecs simbòlics dels diners recaptats en els diferents actes i s'ha finalltzat la festa amb una activitat conjunta amb tot l'alumnat de l'escola fent volaiar la manta de colors i fent ballar la Gisuca, la geganta de l'escola fet aballar per una persona atesa atesa del centre ocupacional Poble Sec, gran geganter que ens acompanya a les festes quan fem ballar a la Gisuca.

A tots i a totes, moltes gràcies per part de tota l'escola!

Video resum de l'acte realitzat per l'associació Mataró Camina

El passat 26 de maig es va celebar la 9a. Caminada de l'Arboç al Passeig Marítim de Mataró. Unes 1000 persones es van aplegar per passar una bona estona caminant els 9 quilometres i així col·laborar amb la causa solidària que hi ha al darrera d'aquesta acció organitzada, un any més, per l'AFA de l'escola juntament amb amics i amigues de l'assocació Mataró Camina i altres moltes persones voluntàries tant de l'entitat com simpatitzants les quals van fer possible la Caminada, A totes elles i a totes les persones participants, patrocinadores i col·laboradores, MOLTES GRÀCIES!

Enllaç al Post d'Instagram de @josoccomtu

El proper dissabte 18 de maig a Santa Maria de Palautordera hi haurà un mercat solidari molt gran amb tot d'articles de segona mà organitzat per l'associació Palau Solidari.

Enguany, la recaptació aconseguida anirà per l'AFA de l'escola la qual destinarà els diners a col·laborar econòmicament en el finançament del casal d'estiu que es fa a l'escola organitzat per l'Esplai Rabadà.

Aquest passat dissabte 18 de maig, a Santa Maria de Palautordera es va dir a terme el 24è Mercat Solidari organizat per l'associació Palau Solidari. Enguany, l'associació va decidir destinar la recaptació a la Fundació Maresme, concretament per ajudar a tirar endavant el Casal d'Estiu i el servei de Respir per l'alumnat de l'escola l'Arboç i les seves famílies. El mercat va rebre un gran aforament de persones que van visitar el Mercat i fent les seves compres van contribuir en la bona recaptació.

Des de l'escola agrair aquestes iniciatives solidàries que ajuden a tirat endavant projectes.

Divendres 19, algunes mares en representació de l'AFA de l'escola amb els seus fills i filles van anar a l'escola Meritxell de Mataró a recollir unes roses fetes per l'alumnat de 5è. per poder-les vendre i contribuir en la recol·lecta de fons solidari.

Adjuntem enllaç al post de l'Instagram de l'escola Meritxell on explica l'acció.

de l'escola Meritxell