Aquest dijous vam fer la festa de comiat d'en Martí, alumne de l'escola que acaba la seva escolaritat a l'Arboç després d'un munt de cursos estant a l'escola. Ara ja s'ha fet gran i continua el seu camí en una altre centre. Molta sort Martí, tot l'Arboç et trobartà a faltar!

Aquest curs hem tingut 3 jubilacions. A l'abril ens va dir adéu la Nuri i aquest final de curs, la Maria i la Sílvia. Totes elles, professionals amb una llarga trajectòria de més de 25 i 40 anys treballant a l'escola.

Dimarts passat vam fer la festa de comiat. La Maria i la Sílvia ens fan arribar aquestes paraules per a tota la comunitat educativa:

A totes elles, moltes gràcies per ser com sou i per la vostra dedicació incondicional a l'escola.

Avui la Mercè, terapeuta ocupacional del Centre d'Ajudes Dinàmiques Quvitec, ha vingut a l'escola i ens ha obsequiat amb un parell de coixins de posicionament infantil antiescares que de ben segur que les nostres fisioterapeutes en trobaran un bon ús.

Moltes gràcies Quvitec per aquest obsequi!!!

Aquest curs, l'escola ha rebut un import de diners per cada alumne censat a Premià de Mar a destinar per material pedagògic.

A continuació mostrem la llista de material comprat i les seves imatges.

El divendres 19, representants de la comunitat educativa de l'escola van anar a la presentació de l’11è. Conte d’en Santi “No ho puc evitar”.

Alumnat, professionals i una mare d'un alumne van gaudir d’aquesta activitat compartint aquesta màgica estona junt amb altres escoles de la ciutat.

Tot escoltant i ballant la cançó d'enguany, es va poder gaudir del conte i fins i tot van ser protagonistes en una entrevista des de l'equip de comunicació de l'entitat.

Des de l'escola, felicitem a les actrius i actors de la representació del nou conte d'en Santi.

Enllaç a la notícia més extensa publicada a la web de la Fundació El Maresme.

Donem les gàcies al suport econòmic de l'AFA de l'escola que facilita el transport de les sortides.