Un curs més, ens presetem al concurs que organitza UHU sobre el medi ambient. Sols per participar-hi ja hem aconseguit un kit de material escolar.

36 barres de cola

4 paquets de patafix

2 rotllos de cinta transparent

El passat 28 de febrer, l'Aran va ser notícia a TV3 en celebració del dia mundial de les malalties minoritàries que serà el tema de la pròxima Marató de TV3. Cliqueu al següent enllaç per anar a la notícia publicada on també hi ha un vídeo explicatiu.

A partir de demà dimarts 15 de gener fins el 22 de març, els qui volgueu passar a cobrar les butlletes de la Loteria AMPA Arboç, ho podeu fer en els següents horaris:

• A l'escola l'Arboç (carrer de la Pagesia, 19 MAtaró) de dilluns a divendres de 9 a 13h.
  • A les oficines centrals de la Fundació Maresme (Pl. Bous 3-5 Mataró) de dilluns a dijous de 15 a 17h.

Avui, a l'escola, hem tingut la visita d'uns quants ex-alumnes usuaris del centre Els Garrofers de Canet i els hem convidat a participar de l'activitat conjunta organitzada per les aules de Bombers i Artistes sota la batuta de la nostra musicoterapeuta, Anna Losantos, que hem realitzat per celebrat el dia mundial de la Pau.

CLICA AQUÍ

A l'Escola estem d’enhorabona!

El passat dimarts, 13 de novembre, el club d’atletisme GRUP MARATONIÀ MATARÓ va fer una donació a la nostra AMPA per valor de 3127,59€. Aquesta xifra és el romanent de tresoreria de l’entitat, que s’ha dissolt, recentment, i ha triat la nostra escola per fer la donació solidària.

El dia del lliurament, es va realitzar una visita per l’escola per tal que ens coneguessin millor. La visita va finalitzar amb una foto de família amb alguns del alumnes de l’escola, que es van mostrar molt contents i agraïts per la donació, ja que ens ajudarà a engegar nous projectes de millora de la qualitat de vida al nostre centre.

MIL GRÀCIES!!!