vídeos

En el següent vídeo, en Cireret et mostra algunes de les mesures preventives que farem a l'entrar a l'escola.

CLICA AQUÍ PER VISIONAR EL VÍDEO

Aquí us anem deixant els diferents vídeos que els i les professionals de l'escola fem per a tots vosaltres per poder anar passant tots aquests dies de confinament, per donar-vos mostres plenes d'energia positiva i esperança i per dir-vos que us enyorem molt.

Vídeo del Jocs IV Forals   Dia internacional dansa       Un petó de l'escola!

Salutació educadores    Tallem la pota amb les Tutores   Homenatge Caminades

Recordem la Primavera          Recicla amb nosaltres         Recordant festes final de curs

No et perdis el resum de com va anar la 6a. Caminada de l'Arboç del passat 2 de juny. Un any més, tot un èxit!!! Mil gràcies a tots i a totes per participar, col·laborar i fer-ho possible.

Clica aquí per veure el video!

Aquest passat dijous 19 de desembre, a l'Arboç vam tenir una visita molt especial. El Pare Noël i dos dels seus elfos van venir a l'escola a repartir regals per a tot l'alumnat de l'Arboç enviats per l'AMPA de l'Arboç. No us perdeu el vídeo de com va anar el matí.

Clica aquí per visionar el vídeo.

El passat dissabte 25 de maig, tot i que passada per aigua, vam celebrar la Festa Fi de Curs 18-19 amb els alumnes, ex-alumnes, famílies i professionals de l'Arboç. Al llarg de la tarda, tot i el mal temps, es va poder dur a terme la festa amb la tradicional tómbola acompanyada de l'espectacle-taller de bombolles especial per a tots els infants gentilesa de l'AMPA de l'Arboç gràcies a les subvencions que reben per aquests afers. A tots i a totes, moltes gràcies.

Clica aquí per veure'n un resum