vídeos

Avui divendres hem celebrat la gran passarel·la gaudir del Carnaval 2024. Us mostrem una petita mostra.

Clica aquí per veure la mostra

Com cada any per aquestes dates l'escola s'engalana de festa i celebra el Nadal amb diverses activitats. I aquest any ja hem pogut reprendre la presencialitat total per fer-ho!

Ens vam trobar el dijous 15 per fer la cantada de nadales, el dilluns 19 el pare Noel i els seus follets ens van visitar classe per classe per fer un present a tots els nens i nenes i el dimarts 20 cada bloc es va trobar per fer cagar el tió.

Volem compartir un petit vídeo del dia que vam fer la cantada de Nadales. Cada biaula va presentar el vídeo que havien preparat i el va compartir amb la resta de l'escola.

Vam aprofitar per cantar i fer una mica de ball i tabola. Els grans van allargar la festa!!!

Clica aquí per veure el muntage.

El febrer ha acabat i Carnaval hem celebrat!

Festes, disfresses, dijous gras... i finalment la Vella Quaresma ha arribat!

Una pota cada setmana li hem de tallar perquè pugui caminar!

Clica la imatge si vols veure com de bé ens ho hem passat!

dijous gras      Carnaval 23  Dimecres de cendra

Aquest any hem tornat a compartir les nadales que hem elaborat cada biaula a la Cantada de Nadales d'enguany.

Clica cada imatge per veure-les!!

bombersartistes           inventorsfiraires           jardinersreporters

pintorsesportistes            musicsexploradors            marinerscuiners