Des de la comissió alimentació i salut s'ha preparat tot uns racons i activitats perquè l'alumnat de l'escola visqui la hidratació també des d’un punt de vista educatiu i lúdic. Els dies 16 i 17 de maig es van preparar tot un seguit de racons per l'escola i activitats per per tal d’acostar la hidratació i el món de l’aigua com una cosa motivadora, estimulant i necessària.

Us presentem el vídeo mostra del recull d'activitats i resum de com es treballa de manera educativa tot el tema de la hidratació a l'escola. Aquest vídeo ha estat mostrat per primera vegada a l'acte que hi ha hagut el dia 23 de juny a les dependències de SERHS Food en motiu de la presentació de resultats del projecte de disfàgia a l'escola.

Clica aquí per veure el vídeo