El curs ha acabat i ara toca tancar les aules i preparar el nou curs. Però aquests dies hem anat dient molts adéus! Alumnes que continuen el seu camí en altres recursos perquè ja han acabat la seva etapa escolar o perquè els seus camins els porten a altres indrets. A tots ells i elles molta sort!

Enguany, però també diem adéu a una persona molt estimada per tothom: professionals, alumnat i famílies: la nostra Ángela!

L’Ángela ha tingut cura de l’escola des que vam arribar a Vallveric, tant de l’edifici com de les persones que hi estem, grans i petits. I com que ens l’estimem molt ara ens debatem entre la tristesa de saber que el curs que ve no estarà a l’escola i l’alegria de saber que gaudirà d’una més que merescuda jubilació.

Així doncs: ADÉU ÁNGELA!!!!! T’ESTIMEM!!!