Aprofitant el tema transversal d’aquest curs“Les cultures del món”, a les aules de Pintors i Esportistes estem coneixent les diferents cultures que tenim en l’alumnat de l’aula. Aquest trimestre ens hem centrat en viatjar a Cuba i al Marroc.

Dos de l’alumnat de la biaula han estat els protagonistes, i a través dels sentits hem pogut experimentar gustos, olors, costums i ritmes tots diferents. Hem reforçat els diferents conceptes treballats amb els pictogrames corresponents. L’atenció i l’espera han estat dos objectius principals per poder dur a terme les activitats conjuntes. Hem fet activitats mitjançant elements de control de l’entorn, de música i d’experimentació sensorial.

També hem aprofitat per convidar a les famílies a l’aula i fer una recepta típica.

El següent trimestre seguirem viatjant!

Si voleu veure els vídeos dels nostres viatges, clica la imatge per anar al nostre Amida "Pintors i Esportistes viatgem pel món 22-23"

Amida cultures Pintors Esportistes 22 23