S’acaba el curs i ara toca fer reculls i memòries.

Un dels projectes que hem dut a terme al llarg del curs ha estat el de “Ventana interactiva al mundo” que hem pogut dur a terme gràcies a la pantalla interactiva i portàtils costejats per Fundació Mapfre.

Aquest projecte ha ajudat a apropar alumnat i famílies en temps encara de pandèmia, permetent compartir activitats plegats tot obrint les aules a les cases i les cases a les aules de manera telemàtica  a l’hora de fer festes populars celebrades dins l'escola i altres propostes.

Podem assegurar que s'han assolit els objectius marcats i amb ganes de continuar pensant quines altres activitats es podran fer el proper curs 22-23 amb aquest material per continuar donant continuïtat aquest projecte.

Entre les propostes realitzades al llarg del curs hi ha:

• La Llegenda de Sant Jordi compartida amb professionals que aquest curs no han estat a l'escola però que han volgut continuar tenint contacte. (link)
  • Activitat entorn a la primavera, la pasqua i el tema dels animals on una família d'un dels alumnes de l'aula ha participat de l'activitat. (link)
  • Activitat de disfresses entorn a la setmana de carnaval on una família d'un dels alumnes de l'aula ha participat de l'activitat tot dinamitzant-la des de casa. (link)
  • Contacte entre escoles d'alumne d'escolarització compartida. (link)
  • Guarnim l'arbre de Nadal. Activitat on una família d'un dels alumnes de l'aula ha participat dinamitzant també l'activitat. (link)
  • Santa Cecília. Per celebrar el dia internacional de la Música, en una de les biaules de l'escola es va fer un concert molt especial on una mare d'un dels alumnes de la biuala va oferir un concert de piano des de casa i tant els alumnes com alguna altra família que també es va connectar ven seguir el concert participant i fent acompanyaments de percussió.  (link)
  • La tardor. Activitat d'experimentació que van dur a terme un parell d'aules amb la connexió i seguiment per part d'una de les famílies de l'aula. (link)

Gràcies Fundación Mapfre!

Facebook - @FundacionMapfre