Aquest curs, el projecte presentat a la candidatura de Baldiri Escola Arts i Llengua ha estat premiat en reconeixament a la tasca que es fa des de l'escola potenciant l'art, la cultura, la comunicació i la llengua catalana per afavorir el desenvolupament de l'alumnat dins d'un marc educatiu i social.

Diumenge 19 de juny, vam anar al Museu de la Vida Rural de l'Espluga del Francolí a recollir el premi, el qual ha estat, a part del reconeixement que com escola podem dir que ja som Baldiri, una quantia de 3000€ a destinar a l'escola.

L'escola felicita a tot l'equip de professionals actuals com aquells que han tirat endavant l'escola al llarg de tot el camí que portem com Arboç. Enhorabona també alumnat i famílies, per formar part d'aquest gran projecte que tenim com escola!!!

Aquest premi ens recorda que malgrat les dificultats del dia a dia... som escola!

Us adjuntem el vídeo que vam presentar conjuntament a la nostra candidatura.

Clica aquí

Enllaç a la notícia publicada a la web de Fundació Carulla: https://fundaciocarulla.cat/noticies/celebrem-els-baldiri-2022-en-la-gran-festa-de-la-cultura-i-leducacio/?utm_source=Fundaci%C3%B3+Carulla&utm_campaign=42898bdf71-20220711_Butllet%C3%AD+juliol_General&utm_medium=email&utm_term=0_4672a79d1f-42898bdf71-74994931