Tanquem el curs amb una notícia molt xula!

Ja hem estrenat els 2 Motomeds que ens ha finançat l’AMPA de l’escola.

Aquests aparells serveixen per activar, d’una manera diferent, la mobilitat articular del nostre alumnat i normalitzar el to de la seva musculatura.

És important proporcionar eines que afavoreixin la mobilitat i l’exercici terapèutic per: mantenir un bon to muscular; evitar contractures i deformitats; millorar flexibilitat; millorar circulació en sang i el retorn venós; afavorir bons patrons respiratoris i de ritme cardíac; evitar problemes d’úlceres o nafres a la pell per immobilita... i tot això podent fer-ho de forma terapèutica i segura.

L’equip de fisio de l'escola està molt content de poder tenir aquesta eina que permet dotar de més experiències a l’alumnat i ajudar-lo a treballar amb el seu cos d’una manera més autònoma.

Com que una imatge val més que mil paraules… Entreu en els següents Amides i veureu vídeos dels alumnes fent-ne ús:

AMIDA de 6 vídeos                                                         AMIDA de 5 vídeos