Aquest dijous dia 3, aprofitant el dia internacional de la discapacitat, han vingut, en representació de l'empresa Between Technology, en Pau Guarro -director general-; la Berta Cayuelo i la Sara Alberti -capdavanteres del projecte Betweener Solidari-, a més a més de la nostra Marina Gavin perquè els poguéssim donar les gràcies, per haver pogut presentar un projecte, ser finalistes i haver guanyat.

L’empresa Between Technology, dins dels seus actes solidaris, en tenen un que es diu betweener solidari, on els treballadors poden aportar algun projecte solidari que coneguin. D’aquests projectes, 3 en són finalistes perquè els votin els treballadors de l’empresa. Un cop es té projecte guanyador, són els mateixos treballadors que, de manera voluntària, poden fer el donatiu que vulguin per poder recolzar el projecte sabent que l’empresa doblarà l’import aconseguit. La Marina Gavin, treballadora de Between i col·laboradora de l’escola, va presentar un projecte preparat des del departament de ComiTAC de l’escola per poder invertir en tecnologia (portàtils, Ipad’s...). Aquest va ser el projecte guanyador que va recaptar,  entre les donacions dels betweeners i l’empresa, un total de 3780€ els quals s’han reconvertit en 4 portàtils (3 d’ells tàctils), 2 Ipad’s amb les seves fundes i protectors i 2 auriculars.

Davant les restriccions d'entrades a l'escola i les mesures de seguretat i protecció davant la Covid-19, i aprofitant les eines tecnològiques, hem fet un acte d'agraïment entre presencial i virtual. Mentre el personal extern a l'escola s'estava al pati, mitjançant una videoconferència, connectaven amb 3 de les aules de l'escola les quals també a través de les pantalles mostraven als representants de Between els materials que s'han pogut comprar gràcies a la seva donació. D'aquesta manera s'ha pogut donar les gràcies, mostrant com i perquè ens són d'útils aquests materials.