L'ESCOLA com a Servei Educatiu Específic de Motrius SEEM ofereix:

ASSESSORAMENT de RECURSOS per a l’EDUCACIÓ d'ALUMNAT amb DIFICULTATS FÍSIQUES i PSÍQUIQUES

Referent a:

• Informació sobre les peculiaritats que comporta l'atenció amb l'alumne amb discapacitat motriu.
  • Comunicació: avaluació de la dificultat en la funció comunicativa i establiment de recurs alternatiu de comunicació idoni per a l'individu, si cal.
  • Mobilitat reduïda: avaluació de la dificultat motriu i establiment de recurs específic per a l'habilitació de l'entorn.
  • Estratègies d'intervenció educativa i d'avaluació.
  • Adaptació de materials
  • Recursos didàctics.
  • Informació de programes d'ajuts a la discapacitat, segons la realitat de cada cas concret, assessorament per recursos específics.
  • Serveis educatius de suport a l'atenció a l'alumnat amb discapacitat motriu, a nivel de: Logopèdia, Fisioteràpia, Noves Tecnologies, Pedagogia Terapèutica, Treball Social.
  • Assessorament a les famílies.
  • Assessorament a centres escolars, tallers ocupacionals, residències, esplais i altres.

Per a qualsevol tipus d'assessorament, cal omplir el formulari que trobareu en el següent enllaç:

FORMULARI DE CONTACTE AMB EL SEEM