Aquest divendres 21, al pati de l'escola s'han aplegat un munt de persones, associacions i entitats col·laboradores de les diferents activitats que va realitzant l'AFA de l'escola amb l'afany de poder anar recaptant fons per poder tirar endavant activitats per l'alumant de l'escola ja sigui dins l'escola o en èpoques no lectives com pot ser el casal d'estiu o el servei de respir per a les famílies.

En l'acte s'ha anat fent l'entrega dels xecs simbòlics dels diners recaptats en els diferents actes i s'ha finalltzat la festa amb una activitat conjunta amb tot l'alumnat de l'escola fent volaiar la manta de colors i fent ballar la Gisuca, la geganta de l'escola fet aballar per una persona atesa atesa del centre ocupacional Poble Sec, gran geganter que ens acompanya a les festes quan fem ballar a la Gisuca.

A tots i a totes, moltes gràcies per part de tota l'escola!