Un cop més, a l’Arboç, hem celebrat la Setmana Temàtica!

Pels qui no sabeu què és us en fem cinc cèntims.

Cada curs a l’escola agafem un tema i el treballem conjuntament tota l’escola de manera inclusiva i ben sensorial. El tema d’aquest curs ha estat la festivitat de Sant Ponç.

L’estructura de la setmana ha estat la següent:

-      Dilluns es va fer una proposta conjunta presentant el que es faria dimarts i dimecres. Aquest any s'ha fet una activitat de percussió corporal amb la cançó d’en Ramonet (l'espantaocells de l'hort de l'escola)

-      Dimarts i dimecres s'han fet 2 tallers: el d’estampar elements naturals (cúrcuma, cafè i/o remolatxa) a unes bosses de roba i el de massatge. (Dimarts el bloc de Mar van fer el taller d'estampar bosses i el bloc de Muntanya, massatge i el dimecres a l’inversa.

-      Dijous ha estat el dia de la cloenda tots junts. Aquest cop les mestres convertides en remeieres van fer un encanteri i una dansa. La festa va acabar amb ballada de la Gisuka, la geganta de l’escola, a mans d'en Luís, un usuari del centre ocupacional del Poble Sec, gran amant dels gegants. En Luís, aquest curs, quan hi ha festa grossa a l'escola està venint a l'escola i ens fa ballar la geganta.

Ha estat una bona setmana!