Aquest dimecres 19 de juny la biaula de Bombers i Artistes han representat el musical basat en la pel·lícula “Mary Poppins”.

Així ho expliequen:
La representació d’aquest espectacle ha estat el punt i final d’un projecte que hem realitzat al llarg d’aquest 3r trimestre. Ha estat un procés llarg que va partir de la proposta d’un alumne de fer una obra de teatre en què es ballés. Aprofitant el marc del tema transversal del curs “Les Arts”, els vam proposar de fer-ho a partir de la pel·lícula “Mary Poppins”. Vam fer una tasca d’activació dels coneixements previs recordant què es feia en el teatre (recuperant el plafó monogràfic de teatre del 1r trimestre) i què havíem fet en la representació del 1r trimestre de “Malson abans de Nadal”. Aleshores vam mirar la pel·lícula de “Mary Poppins” i en vam fer una anàlisi. Vam veure que era un musical ja que tenia moltes cançons. I, veient que la temàtica del musical era el tema de fer-se gran, vam aprofitar i vam fer un treball individual de veure com cadascú havia anat canviant des de petit a l’actualitat. En aquest tema e va demanar la col·laboració de les famílies. De les fitxes individuals, cada alumne en va voler destacar alguns punts que són els que es van fer servir per crear la lletra de la cançó amb l’Anna Losantos, en les sessions de musicoteràpia. A partir d’aquí, es van programar els assajos. En paral·lel, es va idear i crear el cartell, el tríptic, la publicitat (vídeos publicitaris), la creació i venda d’entrades, les llistes i cerca de vestuari i atrezzo… Amb totes aquestes tasques s'ha treballat llenguatge, mates, lectura i escriptura i evidentment: atenció, memòria, planificació, etc.
Com que tot era molta feina, vam haver de fer assemblees per a repartir-nos les tasques i compartir com anava quedant tot plegat.
Finalment, aquest dimecres ha estat l’estrena! Hem tingut molts nervis, però ho hem passat molt bé!!!

Volem agrair la tasca de totes les professionals que han col·laborat en aquest projecte, a les famílies per procurar-nos el vestuari i al públic tant entregat que ens han encoratjat.

Aprofitem per desitjar-vos BONES VACANCES!!!

Alumnat i professionals de la biaula de Bombers i Artistes

A continuació hi ha l'enllaç per veure la gravació del musical.

Clica aquí per veure'l