Presentació
Un curs més iniciem la Setmana Temàtica!
Com molts ja sabeu és una setmana en què tot l’alumnat de l’escola fan activitats especials a partir d’un tema, habitualment el transversal d’escola.
La Setmana Temàtica té una estructura concreta; el dilluns es fa la Presentació dels Tallers que hi haurà, el dimarts i el dimecres es fan Tallers (mitja escola fa un taller i l’altra mitja un altre) i el dijous es torna a fer trobada conjunta per concloure la setmana.
Aquest curs s'ha escollit el tema transversal com a tema central de la Setmana Temàtica: Gaudí.
Dilluns, Presentació a la sala gran on hi ha hagut una sorpresa.
En Gaudí ha deixat un vídeo explicant el funcionament de la setmana i ha proposat un repte, construir una gran escultura entre tots i totes el dia de la cloenda.
Un cop vist el vídeo, s'ha pogut experimentar amb tot d'elements naturals relacionats amb el mar i la muntanya per donar ales a la inspiraació de cara a les creacions de les capses de cartró que s'hauran de decorar en un dels tallers.
Dimarts i dimecres, de manera alternada, mitja escola a decorar capses i l’altra mitja gaudirà d’ofertes de Control de l’entorn.
Us deixem el calendari de la Setmana i el vídeo de presentació d’en Gaudí.
Desenvolupament
Durant la Setmana, després de la Presentació, s'han dut a terme el Taller de pintar capses de cartró, el Taller de Control de l’entorn i el dijous s'ha tancat la setmana amb una Cloenda.
Els Taller de Capses s'han fet a la Sala Gran tant dimarts com dimecres i tots els infants de l’escola van pintar diverses capses de cartró.
El Taller de Control de l’entorn, s'han distribuït en 3 espais: Zona d’Activitats, on hi havia complements per a disfressar-se de Gaudí i fer-se una selfie al costat d’un gran dibuix seu; al carrer de Gaudí (passadís decorat com un carrer temàtic) on hi havia una sargantana, acompanyada d’aromàtiques flors, il·luminada amb llumetes i un drac que treia aire calent; i a la Sala d’Activitats amb propostes a l’OMI, a la Pantalla digital, ventiladors en forma de flors, uns vitralls com els de la Sagrada Família que s’il·luminaven, etc
La Cloenda s'ha fet a la Sala Gran, on s'ha construït una escultura gegant amb totes les capses en forma d’arc gegant sota el qual, al ritme de la cançó d’en Gaudí, s'ha pogut passar-se per sota.
Finalment, s'ha rebut la visita sorpresa d’en Gaudí que ens va felicitar per la feina ben feta!
Un curs més donem tancada aquesta setmana tan especial, una setmana que ens ajuda a compartir la feina plegats i a descobrir noves relacions amb companys d’altres aules.
Clica aquí per veure el vídeo resum