Aquest curs, l’Aula de Músics ha tornat a desenvolupar el projecte d’experimentació amb el moviment. El projecte s’ha dut a terme a l’inicis del tercer trimestre, durant quatre dies consecutius. Ha estat una experiència molt enriquidora i bonica, tant per l'alumnat com per a les professionals, ja que ha reforçat el vincle, l’afecte i la connexió entre tots nosaltres, mitjançant el contacte físic.
“Una dansa que ens uneix, més enllà de les paraules. Cos a cos, construïm junts.”
