La darrera setmana d'aquest curs 21-22 la vam tancar celebrant-ho amb algunes activitats especials.

Dilluns 20 vam fer els xous que les biaules havien preparat. Cada una d'elles havia escollit una cançó que parlés de l'estiu per poder i convidar a ballar, cantar, representar,...

L'endemà dimarts 21, va tocar el torn als comiats. Ens vam acomiadar de la Patrícia, la Cristina i la Laura, professionals que ens han acompanyat durant els darrers mesos o setmanes d'aquest curs i, en especial de la Bet i la Maria Mas que han estat amb nosaltres durant els 2 darrers cursos. A totes elles els donem les gràcies, els desitgem sort en aquesta nova etapa i els hi diem a reveure! doncs qui sap si els nostres camins es tornaran a trobar!!! També va ser torn d'acomiadar a la Gabriela, en Jakari i en Marc, que han finalitzat el seu camí escolar.  A tots ells els trobarem a faltar... molta sort! Una abraçada ben forta de tot l'equip Arboç!

Us deixem un petit recull dels 2 dies!

Clica Aquí

Clica aquí