L'escola l'Arboç està d'agraïment davant dues donacions que, per iniciatives diferents, han volgut sumar-se a millorar l'atenció educativa de l'alumnat de l'escola.

Per una banda, tenim la recaptació de l'acció solidària de la campanya de venta de paneres organitzat per la comissió de l'AFA de l'escola d'Argentona que va mobilitzar tot el poble. Aquestes paneres eren confeccionades amb tot de productes solidaris d'entitats amb finalitats solidàries, entre elles la mateixa Fundació el Maresme amb productes de can Parcala. Es van aconseguir recaptar un total de 720€ que, durant la primera setmana de curs, passades les vancances de Nadal, tres membres, en representació d'aquesta dinàmica AFA, van venir a l'escola a fer entrega d'aquests diners.

Per altra banda, també durant les vacances de Nadal, l'escola va presentar un projecte educatiu a l'empresa Somos Firm la qual va respondre ràpidament seleccionant-lo com a un més dels projectes elegits per repartir el que com empresa acostuma a donar en accions solidàries cap a Fundacions i ONG's d'accions socials. En aquest cas, la donació ha estat d'un total de 2500€.

Alumnat com professonals donem unes enormes gràcies ja que accions com aquestes en ajuden a poder adquirir materials necessari per titar endavant projectes i activitats pedagògiques específiques per les característiques i capacitats de tots els infants de l'escola.