Gràcies el suport de l'Ampa de l'escola, l'Ajuntament de Mataró i la Diputació de Barcelona, durant el curs 16-17, els nens i nenes de l'Arboç han pogut gaudir d'una sèrie d'activitats, sortides i teatres.

També s'ha pogut comprar una sèrie de materials que ajuden a dur a terme activitats lúdiques i pedagògiques per a tots els alumnes de l'escola gràcies al suport de l'AMPA.

Adjuntem la memòria on es hi ha recollit el resum.

Organigrama on es mostren els engranatges de funcionament entre els diferents professionals i institucions entorn a l'escola.

CLICA AQUÍ PER VEURE'L

Les NOFC són  el conjunt de normes, acords i decisions d'organització i funcionament que s'adopten per fer possible, en el dia a dia, el treball educatiu i de gestió que permeti assolir els objectius proposats en el PEC i en la PGC.

Clica Aquí per obrir el DOC

PEC reelaborat els anys 2000-2001.

Actualment està en procés de renovació.

El futlletó que es dóna a les famílies a l'inici de curs és un recull d'informacions importants del centre a tenir en compte. S'especifica el calendari escolar, els serveis que oferim des de l'escola, els professionals que formem part de l'equip, entre d'altres.

Clica la imatge per veure el futlletó

Portada fulletó